Kovové skříně, kartotéky a příslušenství Prodej a montáž včetně optimalizace skladových kapacit

  • Vysoká nosnost a odolnost
  • Prodloužená životnost a barevná stálost
  • Lze vybavit bezpečnostním zámkem

Bezpečný, odolný a stabilní kovový nábytek
Snadná manipulace a přehledný systém skladování

Každá naše realizace začíná pečlivě propracovaným návrhem. Než instalujeme kovové skříně a kancelářský nábytek, detailně se zaměříme na podmínky skladování a logistiku ve skladu. Rozměry a váhu skladovaných materiálů a další proměnné. Na základě analýzy těchto dat doporučíme vhodný skladovací systém.

5 jednoduchých kroků k optimálnímu skladování

Příprava

Před každou instalací se musíme nejprve důkladně seznámit s tím, jak sklad funguje a jaké jsou specifické potřeby či požadavky ze strany zákazníka. Důležitá je velikost skladu, druh skladovaných věcí, způsob obsluhy, logistika a další kritéria. Teprve pak můžeme navrhnout nejvhodnější typ skříně, kartotéky, či registratury.

1.

Návrh

Když dopodrobna zmapujeme, co a jakým způsobem zákazník skladuje, jaké má potřeby a možnosti, vytvoříme specifický návrh na míru. Požadavky na optimální a efektivní začlenění kovových skříní do stávajícího prostoru jsou pro každého klienta jiné, stejně jako nároky na doplňkový sortiment. Proto navrhujeme každému nejvíce vyhovující řešení.

2.

Schválení

Souhlas klienta je pro nás klíčový. Návrh dáváme každému ke schválení a v případě potřeby jej upravíme podle jeho požadavků. Nároky na kovové skříně, kartotéky a registratury se liší případ od případu. 100% spokojenost zákazníka je pro nás důležitá a s realizací začínáme až ve chvíli, kdy je schválená definitivní podoba návrhu.

3.

Montáž

Vybraný skladovací systém dovezeme na místo určení a na řadu přichází montáž. Tu provádí až 6 odborně vyškolených specialistů. Průběh montáže se u jednotlivých realizací liší. Záleží na materiálu. Rozlišujeme plechové a ocelové skříně a jednotlivé typy, které jsou zásuvkové, pojízdné, uzamykatelné, policové, pracovní, šatní (na soklu, s nožkami), spisové, archivní či průmyslové univerzální.

4.

Výsledek

Poté, co jsou skříně nainstalované, může zákazník začít tento typ skladovacích systémů obratem využívat. Z našich realizací vycházejí efektivně fungující sklady. Dílenský a kancelářský nábytek, kartotéky na výkresy (A0 – A4) do ordinace a skříně na nářadí. Zaručují optimální využití skladovacích prostorů a možnost vybrat si zámek (cylindrický, centrální) zajišťující bezpečnost.

5.

Máte otázky nebo vás zajímají možnosti vybavení vaší firmy?
Kontaktujte nás a my vám ochotně poradíme.

Zrealizované projekty

Naše skladovací systémy využívá více než 270 firem a institucí. Máme v nabídce nejrůznější kartotéky, registratury a širokou škálu kovového nábytku pro sklad i dílenský prostor. Zajišťujeme prodej a montáž na míru.
Kontaktujte naši společnost Novotný s.r.o., Praha 9 – Běchovice.